انسداد ۷ حلقه چاه غیرمجاز در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30716|20:32 - 1400/06/21
نسخه چاپی
انسداد ۷ حلقه چاه غیرمجاز در هرسین
رئیس امور آب هرسین از انسداد ۷ حلقه چاه غیرمجاز در روستاهای بخش مرکزی شهرستان خبر داد.

مهندس علی اشرف ایازنیا مدیر امور آب شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاه  اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته توسط نیروهای اداره امور آب شهرستان و با اخذ قبلی حکم دادستانی وبا حضور نماینده فرمانداری ومامورین نیروی انتظامی ویگان امداد تعداد ۷ حلقه چاه غیرمجاز در هرسین  مسدود شد.

 

وی افزود:  چاههای محفوره غیرمجاز توسط افراد سودجو وفرصت طلب جهت مصارف کشاورزی وباغ حفر شده بود واین عملیات انسداد در سطح روستاهای شهرستان همچنان ادامه دارد .

 

ایازنیا در ادامه با اشاره به آمار کل چاه های موجود در منطقه اظهار داشت: ما در کل شهرستان 596حلقه چاه در قالب فرم یک داریم و این تعداد شامل چاه هایی می شود که تا قبل از سال 85از طریق وزرات نیرو تأیید شده و کُد دریافت کرده اند.

 

وی افزود: 282حلقه دیگر شامل فرم پنج و آن تعدادی از مردم می شود که در بحث نظارت فرم یک به دلایلی و برای ترس از مسدود شدن از ارائه آمار چاه های خود خودداری کرده اند و در حال حاضر مشکل اصلی در این حوزه است.

 

مدیر امور آب شهرستان خاطرنشان کرد : چاه هایی که پر میشود خارج از دو فرم یاد شده است و در حال حاضر 15مورد در دست اقدام داریم که شامل چاه هایی که در منازل حفاری شده اند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد