سرهنگ کرمی در گفتگو با دیوانگاه :

توزیع 850بسته معیشتی در قالب طرح نهضت کمک های مومنانه در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30824|12:19 - 1400/10/29
نسخه چاپی
توزیع 850بسته معیشتی در قالب طرح نهضت کمک های مومنانه در هرسین
فرمانده سپاه ناحیه هرسین گفت: در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده جامعه امروز شاهد توزیع 850بسته معیشتی در قالب طرح نهضت کمک های مومنانه بودیم، انشاالله بتوانیم با کمک خیرین استان و شهرستان و با توجه به در پیش رو بودن ماه های پایانی سال شاهد استمرار این اقدام باشیم.

سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهبا اشاره به اجرای طرح نهضت کمک های مومنانه در هرسین اظهار داشت: به حول و قوع الهی و در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده جامعه امروز شاهد توزیع 850بسته معیشتی در قالب طرح نهضت کمک های مومنانه بودیم،  انشاالله بتوانیم با کمک خیرین استان و شهرستان و با توجه به در پیش رو بودن ماه های پایانی سال شاهد استمرار این اقدام باشیم.

 

 

 وی با بیان اینکه این بسته های از طریق حوزه ها و پایگاه در بین مردم توزیع میشود افزود: از ابتدای این طرح تا کنون با پشتیبانی های سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و خیرین شهرستان بالغ بر 9123 بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است که این بسته ها در قالب این طرح در نقاط دور دست و روستا های شهرستان هم توزیع شده است.

 

 

 فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: در بحث پخت غذای گرم هم از ابتدای طرح تا به امروز 23هزار پرس غذای گرم به مناسبت های مختلف در شهرستان توزیع شده است که جا دارد از زحمات بسیج سازندگی ناحیه و گروه های جهادی شهرستان که بالغ بر 20گروه جهادی می باشند تشکر کنم.

 

 

 سرهنگ کرمی در ادامه اظهار داشت: قیمت ریالی این بسته های توزیع شده 3میلیارد و چهارصد میلیون ریال می باشد که در کنار این موضوع گروه های جهادی هم به صورت خودجوش بحث کمک به نیازمندان و کمک های معیشتی را انجام می دهند.