به گزارش خبرنگار دیوانگاه،در تجمع مقابل ایستگاه مرکزی آتش نشانی شهرستان هرسین مردم با روشن کردن شمع، ادای احترام به شهدای آتش نشانی، دعا برای نجات یافتن آتش نشانان زیر آوار، احساسات خود را نسبت به حادثه ساختمان پلاسکو ابراز کردند.
در پی فاجعه ساختمان پلاسکو و کشته شدن آتش نشان ها/
ادای احترام مردم هرسین در مقابل ایستگاه مرکزی آتش نشانی شهرستان+تصویر
مردم هرسین شب گذشته با حضور در مقابل مرکز آتشنشانی شهرستان با روشن کردن شمع به شهدای آتش نشانی حادثه پلاسکو ادای احترام کرده و برای نجات نیروهای زیر آوار دعا کردند.
آخرین مطالب
- ■مذاکره به معنای یک امر مقبول طرفینی ست نه پذیرفتن خواسته های دشمن
- ■آئین سنتی مذهبی تعزیه خوانی در هرسین برگزار شد
- ■عزاداری مردم دارالمومنین هرسین در عاشورای حسینی+عکس و فیلم
- ■مراسم شب تاسوعای حسینی در هرسین+فیلم
- ■با الگوی جنگ شناختی ترامپ آشنا شوید
- ■افشای پشت پرده مذاکرات ایران و آمریکا توسط والاستریت ژورنال
- ■تمامی مراحل کشتار و عرضه فرآوردههای دامی باید تحت نظارت مراجع ذیصلاح باشد
- ■غبار روبی مزار شهدای گمنام در هرسین
- ■اقامه عزای حسینی در ششمین شب از ماه محرم در هرسین
- ■خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم
پربیننده ترین ها
- ■تمامی مراحل کشتار و عرضه فرآوردههای دامی باید تحت نظارت مراجع ذیصلاح باشد
- ■مراسم شب تاسوعای حسینی در هرسین+فیلم
- ■غبار روبی مزار شهدای گمنام در هرسین
- ■با الگوی جنگ شناختی ترامپ آشنا شوید
- ■افشای پشت پرده مذاکرات ایران و آمریکا توسط والاستریت ژورنال
- ■آئین سنتی مذهبی تعزیه خوانی در هرسین برگزار شد
- ■عزاداری مردم دارالمومنین هرسین در عاشورای حسینی+عکس و فیلم
- ■مذاکره به معنای یک امر مقبول طرفینی ست نه پذیرفتن خواسته های دشمن

نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد