توزیع ۲۱۴بسته معیشتی توسط هیأت میثاق با شهدا شهرستان هرسین در ماه مبارک رمضان

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30590|20:56 - 1400/02/08
نسخه چاپی
توزیع ۲۱۴بسته معیشتی توسط هیأت میثاق با شهدا شهرستان هرسین در ماه مبارک رمضان
مسئول هیأت میثاق با شهدا و گروه جهادی خشتی برای بهشت شهرستان هرسین از توزیع بسته های معیشتی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

یزدان احمدوند مسول هیأت میثاق با شهدا و گروه جهادی خشتی برای بهشت  شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاه از توزیع بسته های معیشتی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) و شب شهادت امیرالمومنین(ع) خبر داد 

 

وی افزود:  توزیع ۱۰۰بسته کمک معیشتی در بین خانواده های نیازمند شناسایی شده که امروز همزمان با  میلاد کریم اهل به ارزش ۵۰۰میلیون ریال در بین نیازمندان توزیع گردید .

 

احمدوند همچنین از توزیع ۱۱۴بسته کمک معیشتی دیگر همزمان با شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع)  خبر داد و خاطرنشان کرد:  این بسته ها مختص ایتام نیازمند شناسایی شده می باشد و ارزش ریالی آن را ۷۴۱میلیون ریال دانست که در بین ایتام با همکاری نهادهای حمایتی توزیع خواهد شد .

 

احمدوند در پایان ضمن تشکر از همه نهادها و افراد فعال در زمینه کارهای خیریه از افرادی که تمکن مالی دارند درخواست کرد که با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی کسب و کارها و فشار اقتصادی مضاعف بر طبقه متوسط و ضعیف در گره گشایی از مشکلات این  خانواده ها مشارکت بیشتری داشته باشند.