گزارش تصویری/

تشیع باشکوه پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس بر دستان مردم دارالمومنین هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30807|07:19 - 1400/10/19
نسخه چاپی
تشیع باشکوه  پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس بر دستان مردم دارالمومنین هرسین
،با حضور اقشار مختلف مردم قدر شناس و مسئولین شهرستان مراسم تشیع و وداع با شهید گمنام دوران دفاع مقدس در هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه، با حضور اقشار مختلف مردم قدر شناس و مسئولین شهرستان مراسم تشیع وداع با شهید گمنام دوران دفاع مقدس در هرسین برگزار شد

 

در این این مراسم که از میدان استقلال به سمت مسجد مصلی آیت الله حجتی(ره) برگزار شد، مردم شریف هرسین جلوه های زیبا از عرض ارادت خود را به شهدا به نمایش گذاشتند.

 

 این مراسم با سخنرانی سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد میر علی اکبری عضو سیره تفخس شهدا، و مداحی کربلایی حاج سلمان یاوری در مسجد مصلی آیت الله حجتی(ره) برگزار شد.

 

 سرهنگ کرمی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و به خصوص شهدای گرانقدر شهرستان هرسین و تشکر از تمام دست اندرکاران برگزاری این برنامه معنوی اظهار داشت: امروز ما میزبان یک شهید گمنام گرانقدر هستیم که پس از 40سال دوری در عملیات بدر در سن 19سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

 وی افزود: دست مریزاد میگویم به مردم دارالمومنین شهرستان هرسین که استقبال گرمی از این شهید والامقام کردند و انشاالله که ما رهرو این شهدای عزیز باشیم.